Valuta:
Naar huis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

xml:. lang = "nl"

Als uw bestelling is ontvangen, sturen wij u een bevestiging e-mail

Als u nog niet hebt gedaan de betaling na de bestelling, zullen wij u een bevestiging e-mail met de betaling link. Als je het geld al hebt betaald, zullen wij een bevestiging e-mail, zodat u kunt uw bestelling te bevestigen. Als u problemen, neem dan contact met ons op via e-mail binnen 24 uur. Als we minder dan 24 uur te ontvangen, geen e-mail van u, zullen wij de beschikbare informatie over de volgorde product
sturen
Na de betaling zullen wij uw producten verzenden binnen 48 uur. Dan zullen we de link Absendungsnachrichten stuur en maakt tracking en zoeken, zodat u kunt bijhouden het product online op elk moment.

Na betaling, zullen wij regelen uw bestelling binnen 24 uur en sturen u een bevestiging e-mail. Als u de volgorde wilt wijzigen informatie, gelieve ons te contacteren per e-mail binnen 24 uur.

Meestal duurt levertijd is 5-12 dagen, wees geduldig. Als u vragen hebt tijdens de bevalling, neem dan contact met ons op tijd te worden behandeld door Email.Wir dat zo kunt u de goederen op tijd ..

Gedurende de levertijd, kunnen wij niet accepteren uw verzoek om de bestelling te wijzigen en helaas de goederen terug. Nadat u het product hebt ontvangen, gelieve ons te contacteren. Binnenkort afronden van de teruggave of terugbetaling.

Als u bezwaar heeft tegen goederen Aanahme, om welke reden dan ook, we zullen het verschepen geen kosten terugbetalen en aftrekken 10% kosten te dragen